»Slovenska narodna glasba mi nikoli ni bila preveč všeč, ukvarjal sem se z džezom, težkimi kompozicijami, ki so daleč od primarnega zvoka. Potem pa sem nenadoma začutil, da moram prav tja.«
»DrummingCellist je moj najnovejši solo avtorski projekt, v katerem igram violončelo in bobne; klasično in džezovsko glasbo.«
»Zato ker govori o vodi na isti način, kot sem sam razumel film.«
»Iskal sem nekaj starega, ljudskega, našel to uganko in se takoj odločil, da jo uporabim v scenariju.«
»Avtor jo opiše kot glasbeno delo, ki popelje iz drvečega, ponorelega sveta instant zabave in lažnih novic v prostrano pokrajino glasbenih (z)možnosti, nad katero se odpira presunljivo obzorje zvočne čistine.«
»Začelo se je s prizorom očeta in sina, ki najdeta školjko nekje v gorah. Ta ideja mi je bila fascinantna: nekaj, kar je globoko pod vodo, obstaja tudi visoko v gorah.«
»Ničesar nisem združeval, poiskati sem želel bistvo pesmi in izhajati iz tega: kaj ta pesem sporoča, kaj pomeni meni?«
»Zastavljena je bila kot zvočni element, ki ni čisto realen.«
»Ko se mi zdi, da ni nobene možnosti, da nekaj izpeljem, moram storiti prav to. Edino taka ideja je vredna raziskovanja.«
»Zame je bil pomemben cilj raziskovanje skrivnostnega vzdušja prek filmskega jezika. Format kratkega filma mi je všeč natanko zato, ker dopušča eksperimentiranje s pripovedovanjem zgodbe. Film sem hotel začeti v realističnem tonu, nadaljevati pa s prehodom k abstraktnejši pripovedi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju